koster

hejsan!

jag har varit i koster. det blev som sagt inte så bra väder :(
fast vi badade än då :)  jag har sett ganska många maneter (tyvärr)

tjaa...... sen har det inte hänt så mycket mer.

vi gick till kosters trädgårdar och åt mat.
jag tyckte inte så mycket om maten, på en skala från 0 till 10 så blir det typ 5 eller 4.

på kosters trädgårdar har dem lite djur oxå, august och jag gick och kolla på dem.
först gick vi till hönorna och tupparna, när vi kom dit såg vi en liten  bur,
vi kollade i den och då såg vi små små kycklingar, dem var jättesöta!!!!
sen gick vi till kaninerna. dem var också jättesöta!!!! vi matade dem med näckrosblad,
sen blev dem trötta och gick och la sig XD
när august skulle mata kaninerna sa han typ: kom då sötnos :D

nu måste jag sluta

//Johanna <3


Kommentarer
Postat av: Bina

Hej Johanna,

Kul att du skriver igen på din blogg så man vet vad du har gjort....Och skönt att höra att du har ett bra sommarlov....Ha det gott och kramiz från faster Bina:o)

2009-08-07 @ 00:09:07
URL: http://none
Postat av: Bina

Hej Johanna, har det hänt något mer sen Koster?? Snart börjar du skolan igen så jag önskar dig.......LYCKA TILL!!!...Ha det bra och kramiz från faster Bina;O)

2009-08-17 @ 19:31:14
URL: http://none

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0