Ensam..

Jaa som du ser på rubriken.. Jag är ensam :( :)

Idag hade jag utveckilngs samtal!
Fröken sa att jag var BÄST!
Haha skoja bara.

Jag saknar fotbollen! (Alltså fotbollstränningen!)
Första gången var jag sjuk!
Andra gången skulle vi till min morbor!
Och den här veckan blir det ingen fotboll!
OCH INTE VECKAN EFTER DET HELLER!

Snart kommer nog pappa.

Nu hålelr jag på att chattar på msn..

Nu ska jag sluta skriva på bloggen!

//Johanna <3

PS: Tack Bina för att du skriver kommentarer på min blogg <3

Kommentarer
Postat av: Bina

Hejsan Johanna,

Tack för pratstunden på msn, det var trevligt att prata med dig...Vad stolt jag är över Dig att det går så bra för dig i skolan..BRAVO JOHANNA!!!...Ha det nu bra och så höres vi snart igen!...självklart att jag svarar på din blogg...Kramiz från faster Bina:O)**och...trevlig helg i förväg till Dig!!!

2009-11-11 @ 21:09:53
URL: http://none
Postat av: Mormor

Bra, kul Johanna att det går så bra

för dej i skolan! du är en skärpt o duktig elev.

Fröken är nöjd med dej!!!Fortsätt på den linjen så kommer du att gå långt!!

Vi ses på torsdag!!

Kram Mormor

2009-11-14 @ 19:16:20
Postat av: Mamma

Du ÄR bäst gumman!!



2009-11-22 @ 21:54:19
Postat av: Bina

Hej Johanna,

Ha nu en bra vecka!!!...kramiz från faster Bina:O)

2009-11-23 @ 01:08:07
URL: http://none

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0