En helg i heby och tränningsvärk!!!

Tjena Mors! Mamma mage bara växer och växer =D

I helgen var jag i heby, Där bor pappas kompis

Han har tre barn. Eline Nellie och Linette!
Vi tre är typ bästisar.
Nellie och Linette är 1 år äldre än mig
Eline är 3 år äldre. Fast jag är längre än alla dem, Haha!!

Vi sov över där.
Alla vi fyra sov i samma rum.
De var väldigt roligt!!
Jag trodde attjag skulle ha jättesvårt att sova då!!
Men jag somnade väldigt snabbt!!!

I Fredags hade hela skolan SKOLDISCO!!!
Jag dansade så mycket attjag fick tränningvärk xD
Jag har fortfarande ont i benen!!!!! Hehe...
Så ikväll nu har jag tagit ett varmt skönt bad
med ljus och så!!! De var jäääääääättemysigt!!!
Jag hoppas att de går över snart!!!!

Ikbäll sak vi äta piroger!!!
De är en av mina favvo-rätter!!!

Jaaa..
Nu vet jag inte vad jag ska skriva,
Så jag skriver Heejdå!! <3

// Johanna <3


Kommentarer
Postat av: Bina

Hejsan, det lät ju trevligt allt det där som du berättade om....att du hade kul i Heby med dina bästisar och även att din pappa hade kul...och att discot var lyckat....Ha det bra Johanna, du och de övriga där hemma hos dig....Kramiz från faster Bina.

2009-10-20 @ 16:56:51
URL: http://none

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0