Hejsan...

Hej hej...

Idag i skolan hade vi profil!
Jag har valt NO... Det var kul!!
Imorn ska jag cykla till skolan (burr!!)
Pappa tvingar mig :D

Vi har vikarie i skolan.....
Så nu tror killarna i klassen att dem kan göra vad dem vill!!!
Dem håller på och pratar jäääääätte mycket!!!!

Jahh.... Vad finns de mer att skriva om!?

I söndags var jag på ett dop...
Min bonus pappas kompis barn skulle döpas jag tror de var så :D

Jag var liksom äldst av barnen!!
Så jag hade ganska tråkigt! (Gäsp)

Nu ska jag duscha

//Johanna <3

Kommentarer
Postat av: Bina

Hejsan Johanna, hoppas du hade det bra på discot som du var på i fredags den 16 okt....och hoppas att du mår bra oxå....jag är förkyld just nu men blir bättre så småningom igen....Kramiz på dig från faster Bina***18 okt 2009 kl 22.59.

2009-10-18 @ 22:58:59
URL: http://none

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0